2010. október 22., péntek

Díjat kaptam



Mézesélet lepett meg ezzel a díjjal. Ugyan már több, mint egy éve írom a blogot (kisebb-nagyobb szünetekkel), de nagy nyilvánosság elé még csak nemrég kerültem. Ezúton is köszönöm az elismerést! :)


Játékszabály:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam
5. Tovább kell adnom 7 bloggernek
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról


Rólam:

1. Egyetem után elkezdtem egy cukrász képzést. Sokan ufónak néznek, de én tényleg nem értem miért olyan nagy dolog ez.
2. Gyerekkoromban nem nagyon szerettem a süteményeket. Aztán elkezdtem sütögetni, így sokat alakultam ilyen téren. Viszont még mindig utálom a tejszínhabot és nagyon sok pénzt kéne nekem fizetni, hogy megegyek egy egész krémest :D
3. Általában két főre sütök, szerencsére K vevő ebben. Még akkor is, ha általában az én ízlésem alapján készülnek a sütik.
4. Kb. öt éve eszem gombát. Addig nem szerettem, most meg imádom. Öregszem biztosan.
5. Nagyon szeretek teázni. Reggel zöld tea, délután fehér. Szigorúan sok-sok citrommal, cukor nélkül.
6. Elsős vagy másodikos voltam, amikor mindenkinek tamagocsija volt. Én is akartam, helyette kaptam egy sziámi cicát. Így kezdődött a macskák iránti szerelmem. Most már csak két macskám van, Döni és Jolán.
7. Fázós vagyok, de a nagyon meleget se szeretem. Mostanság a lakásban 25-27 fok szokott lenni, a 25 kevés, de a 27 már túl sok :)


És akiknek tovább küldöm:

Hugi
Kiskanál
Az élet napos oldala
Édesem
Puffancs
Ízes kalandok
Zsófakanál

11 megjegyzés:

Tündér írta...

Gomba! Köszönöm a díjat!:)

Gomba írta...

Nincs mit :)

Orsi írta...

Köszi!

Gomba írta...

Szívesen!

Névtelen írta...

Gratulálunk a díjhoz! Örülünk veled mi is, imádtuk olvasni amit magadról írtál. Millió puszi : Anyáék

Gomba írta...

Köszi :)

puffancs írta...

Köszönöm szépen! :)

Flóra írta...

Gratulálok, megérdemelted.:)
Olyan édességeket is csinálhatnál majd, amikben nincs cukor, se liszt (teljes kiörlésű se), hogy ne csak a nyálam csorogjon, amikor nézegetem az oldalt.:p

Gomba írta...

Köszi! :) Hát, ezt egyelőre még nem ígérem, viszont nézd meg ezt: http://pocakpanna.blogspot.com/

Flóra írta...

:D Őt követem! :)

Gomba írta...

Na bumm... esetleg még van egy ilyen is: http://paleolihlet.freeblog.hu/, de nem tudom, hogy ez mennyire "jó"